Aktualności, Story a może jednak Banery?
Wybrałeś już cel swojej kampanii? Super! Połowa sukcesu za Tobą.
Teraz czas skupić się na wybraniu odpowiednich miejsc, w których ma wyświetlać się Twoja reklama. Czy wiedziałeś, że Menedżer Reklam umożliwia nam zamieszczenie grafiki lub klipu wideo aż w 21 umiejscowieniach?
- Aktualności
- Marketplace
- Źródła filmów
- Prawa kolumna na Facebooku
- Skrzynka odbiorcza – Messenger
- Relacje i rolki
- Natywna, banerowa i pełnoekranowa reklama na Audience Network
To tylko niektóre przykłady miejsc, w których Twoi potencjalni klienci mogą znaleźć Twoje reklamy!
Nie zapomnij o odpowiednim formacie
Równie ważne co chwytliwe hasło reklamowe i przyciągająca wzrok grafika jest stworzenie kilku wersji formatowych materiałów promocyjnych. Zupełnie inne wymiary powinien mieć post na Facebooku a inne STORY. Zadbaj o to, aby treści jak najlepiej prezentowały się w każdym umiejscowieniu.
Oto kilka praktycznych porad od naszego zespołu:
- Przygotuj kilka wizualizacji – niech użytkowników nie znudzi ciągle powtarzający się materiał.
- W aktualnościach możesz pokazać zarówno VIDEO jak i zdjęcie – zadbaj o różnorodność.
- Zdjęcia wystawiaj w proporcjach od 1,91:1 do 1:1, filmiki 1:1 (tylko dla komputerów lub urządzeń mobilnych) lub 4:5 (tylko dla urządzeń mobilnych).
- Koniecznie sprawdź w podglądzie jak prezentować się będzie gotowa reklama w poszczególnych umiejscowieniach zarówno na telefonie jak i na komputerze!
Spraw, aby odbiorca Cię zapamiętał!
Na każdej grafice używaj swojego logo lub znaku rozpoznawczego! Niech zapadnie on w pamięć wszystkim, którzy zobaczą Twoją reklamę i sprawi, że Twoja marka stanie się lepiej rozpoznawalna na rynku.
Niepokoisz się, że nie poradzisz sobie z wyborem odpowiednich formatów?
Spokojnie, podczas tworzenia kampanii reklamowej przez Menedżera Reklam zobaczysz odpowiednie komunikaty, oraz instrukcje, które pomogą dostosować Ci treść do umiejscowienia. Wczytaj się dokładnie w instrukcje i postępuj zgodnie z zaleceniami, a z pewnością osiągniesz zamierzony efekt.
Zawsze możesz skontaktować się z nami i umówić się na płatną konsultację wyzwań napotkanych podczas tworzenia płatnych kampanii.