Aktualności, Story a może jednak Banery?

Wybrałeś już cel swojej kampanii? Super! Połowa sukcesu za Tobą. 

Teraz czas skupić się na wybraniu odpowiednich miejsc, w których ma wyświetlać się Twoja reklama. Czy wiedziałeś, że Menedżer Reklam umożliwia nam zamieszczenie grafiki lub klipu wideo aż w 21 umiejscowieniach?

  • Aktualności
  • Marketplace
  • Źródła filmów
  • Prawa kolumna na Facebooku
  • Skrzynka odbiorcza – Messenger 
  • Relacje i rolki
  • Natywna, banerowa i pełnoekranowa reklama na Audience Network

To tylko niektóre przykłady miejsc, w których Twoi potencjalni klienci mogą znaleźć Twoje reklamy!

Nie zapomnij o odpowiednim formacie

Równie ważne co chwytliwe hasło reklamowe i przyciągająca wzrok grafika jest stworzenie kilku wersji formatowych materiałów promocyjnych. Zupełnie inne wymiary powinien mieć post na Facebooku a inne STORY. Zadbaj o to, aby treści jak najlepiej prezentowały się w każdym umiejscowieniu.

Oto kilka praktycznych porad od naszego zespołu:

  • Przygotuj kilka wizualizacji – niech użytkowników nie znudzi ciągle powtarzający się materiał.
  • W aktualnościach możesz pokazać zarówno VIDEO jak i zdjęcie – zadbaj o różnorodność.
  • Zdjęcia wystawiaj w proporcjach od 1,91:1 do 1:1, filmiki 1:1 (tylko dla komputerów lub urządzeń mobilnych) lub 4:5 (tylko dla urządzeń mobilnych).
  • Koniecznie sprawdź w podglądzie jak prezentować się będzie gotowa reklama w poszczególnych umiejscowieniach zarówno na telefonie jak i na komputerze!

Spraw, aby odbiorca Cię zapamiętał!

Na każdej grafice używaj swojego logo lub znaku rozpoznawczego! Niech zapadnie on w pamięć wszystkim, którzy zobaczą Twoją reklamę i sprawi, że Twoja marka stanie się lepiej rozpoznawalna na rynku.

Niepokoisz się, że nie poradzisz sobie z wyborem odpowiednich formatów?

Spokojnie, podczas tworzenia kampanii reklamowej przez Menedżera Reklam zobaczysz odpowiednie komunikaty, oraz instrukcje, które pomogą dostosować Ci treść do umiejscowienia. Wczytaj się dokładnie w instrukcje i postępuj zgodnie z zaleceniami, a z pewnością osiągniesz zamierzony efekt.

Zawsze możesz skontaktować się z nami i umówić się na płatną konsultację wyzwań napotkanych podczas tworzenia płatnych kampanii. 

Podziel się