Porozmawiajmy
na temat biznesowych profili w social mediach stacjonarnie lub online
Tematyka szkolenia
Social media od strony marketingowej
Social media od strony technicznej: Facebook i Instagram
Płatne kampanie na Facebooku i Instagramie – ustawienia techniczne, cele, realizacja, budżet, wyniki.
Social media od strony marketingowej
1. Wprowadzenie w social media marketing:
- NJak obecnie wygląda Facebook, Instagram i LinkedIn pod względem marketingowym w Twojej branży – analiza rynku i audyt Twoich dotychczasowych działań.
2. Cele prowadzenia komunikacji w social media:
- NOpracowanie celów: wizerunkowych, sprzedażowych, informacyjnych etc.
3. Grupa docelowa – czyli do kogo:
- NOpracowanie profilu „klienta idealnego”.
- N Wybór odpowiedniego kanału komunikacji adekwatnie do grupy docelowej.
4. Komunikacja w social media:
- NTreści publikowane na swoim kanale.
- NHejt, nieprzychylne opinie i komentarze – jak sobie z nimi radzić.
- NIdentyfikacja wizualna.
- NZdjęcia vs. grafiki.
- NOpisy w postach.
- NCzęstotliwość publikacji
Szkolenie jednodniowe. Czas trwania: 8 godzin zegarowych. Praca warsztatowa z uwzględnieniem przerw planowana na 6,5h
Najczęściej z tego typu szkolenia korzystają osoby, które:
- NZnają social media jedynie od strony prowadzenia swoich prywatnych profili,
- NChcą zarządzać profilem biznesowym, ale nie wiedzą od czego zacząć,
- NProwadzą swoje profile biznesowe, ale czują, że tracą energię i czas na publikacje i nic z tego nie wynika,
- NPotrzebują planu, co publikować i w jakim celu,
- NNie wiedzą, jak konstruować komunikaty adekwatnie do klientów i potrzeb swoich klientów,
- NPotrzebują informacji, jakiego typu treści publikować, żeby wpływały na atrakcyjność i rozpoznawalność ich biznesu.
Cena: 3500zł netto
Skontaktuj się z nami
+48 607-653-765
kontakt@startupsm.pl
Social media od strony technicznej: Facebook i Instagram
1. Ustawienia techniczne strony na Facebooku i konta biznesowego na Instagramie:
- NZakładki i miejsca do uzupełnienia,
- NPołączenie kont biznesowych na Facebooku i Instagramie: cel, walory, ustawienia.
2. Komunikacja
- NCzęstotliwość i harmonogram publikacji,
- NJak pisać i tworzyć opisy do postów – projektowanie treści.
3. Wizualizacje
- NZdjęcia i grafiki: wymiary, kolory, font, identyfikacja wizualna – adekwatnie do miejsca i celu,
- NRelacje i rolki na Facebooku i Instagramie – cel i rodzaje,
- NPublikacja materiałów VIDEO,
- NNagrania LIVE i wydarzenia na Facebooku – cel i oprawa graficzna.
4. Zarządzanie profilami
- NCzyli gdzie kliknąć i co ustawić, kiedy chcemy opublikować treść,
- NPlanowanie postów z wyprzedzeniem,
- NUdostępnienia na grupach
- NKomunikacja z klientami za pomocą: Messengera, wiadomości na Instagramie, komentarzy i oznaczeń
- NNagranie na żywo – VIDEO LIVE
- NPrzydatne aplikacje i narzędzia do tworzenia atrakcyjnych treści na social media
5. Statystyki strony na Facebooku i konta na Instagramie;
- NGdzie je odnaleźć
- NJak je interpretować
- NO jakie wskaźniki zadbać.
Szkolenie dwudniowe. Czas trwania: 16 godzin zegarowych. Praca warsztatowa z uwzględnieniem przerw planowana na 13h.
Każdy z uczestników pracuje na własnym komputerze i telefonie.
Najczęściej z tego typu szkolenia korzystają osoby, które:
- NPotrzebują nabyć praktyczne umiejętności zarządzania swoimi profilami, tworzenia adekwatnych treści i opracowywania wizualizacji,
- NNie czują się pewnie w obsłudze social media i stresują się, że mogą coś błędnie kliknąć lub opublikować,
- NRadzą sobie z obsługą social media na telefonie, ale mają trudności z obsługą na komputerze – lub odwrotnie,
- NChcą poznać narzędzia i rozwiązania, które poprawią jakość publikowanych treści i przyśpieszą ich działania,
- NChcą poznać Facebooka i Instagrama od strony technicznej i wykorzystywać te kanały adekwatnie do celów wizerunkowych, marketingowych i komunikacyjnych, które sobie stawiają.
Cena: 6500zł netto
Skontaktuj się z nami
+48 607-653-765
kontakt@startupsm.pl
Płatne kampanie na Facebooku i Instagramie – ustawienia techniczne, cele, realizacja, budżet, wyniki
1. Ustawienia techniczne
- NZałożenie Menedżera Reklam – podpięcie płatności, ustawienie fakturowania,
- NPołączenie Menedżera Reklam z Instagramem, Facebookiem i stroną www,
- NPołączenie kont biznesowych na Facebooku i Instagramie: cel, walory, ustawienia.
- NOmówienie panelu do tworzenia treści sponsorowanych.
2. Cele
- NWybór adekwatnego celu kampanii do celów komunikacyjnych, marketingowych, wizerunkowych
3. Realizacja – stworzenie płatnej kampanii „od A do Z” z uwzględnieniem:
- NPo co – cel,
- NDo kogo – parametry i ustawienia grupy odbiorców,
- NJak – wizualizacje: grafiki/zdjęcia – wymiary, opisy,
- NGdzie – umiejscowienia – czyli gdzie ma się wyświetlać,
- NCTA – adekwatnie do celu ma wieść człowieka do www, Messengera, etc.
4. Budżet i czas
- NUstawienia stawek i czasu emisji reklam.
5. Wyniki
- NAnaliza statystyk kampanii,
- NInterpretacja statystyk,
- NEdycja kampanii w zależności od jej wyników.
Szkolenie jednodniowe. Czas trwania: 8 godzin zegarowych. Praca warsztatowa z uwzględnieniem przerw planowana na 6,5h.
Każdy z uczestników pracuje na własnym komputerze i telefonie.
Najczęściej z tego typu szkolenia korzystają osoby, które:
- NPotrzebują nabyć praktyczne umiejętności zarządzania kampaniami na Facebooku i Instagramie,
- NTworzyły już posty sponsorowane, ale mają poczucie, że ich działania nie przyniosły pożądanych rezultatów,
- NNie wiedzą jak zaplanować kampanię, na jaki czas i jaki budżet przeznaczyć na swoje działania,
- NChcą poprawić wiarygodność swoich usług i wpłynąć pozytywnie na swój wizerunek liczbą polubień i obserwujących swoje kanały,
- NChcą za pomocą social media sprzedawać swoje pakiety i usługi klientom z grupy docelowej,
- NNie chcą marnować pieniędzy, tylko nauczyć się mądrze inwestować w płatne kampanie,
- NChcą dowiedzieć się, jak zaplanować kampanię sprzedażową z wyprzedzeniem np. przed rozpoczęciem sezonu lub okresu świątecznego.
Cena: 3500zł netto
Skontaktuj się z nami
+48 607-653-765
kontakt@startupsm.pl
Doświadczam
Przez lata w branży marketingowej poznałam wielu wspaniałych ludzi, dzięki którym mogłam poprowadzić lub być współtwórcą kilkudziesięciu niesamowitych projektów.
Czuję i wiem
Kontakt z drugim człowiekiem jest najlepszym i najciekawszym doświadczeniem, a także największą wartością, jaką widzę w swoim życiu zawodowym i prywatnym.
Dzielę się!
Od ludzi mogę się uczyć i mogę też uczyć innych. Dlatego prowadzę warsztaty i szkolenia z zakresu obsługi social media, komunikacji w mediach społecznościowych oraz tworzenia i zarządzania płatnymi kampaniami na Facebooku i Instagramie. Ze szkoleń i warsztatów ze mną skorzystało już ponad 1700 osób.
Stawiam na rozwój
Jestem koordynatorem projektów rozwojowych dla młodzieży organizowanych przez Miasto Lublin, a także przez inne organizacje np. koła naukowe uczelni prywatnych i państwowych.
Cieszę się życiem
Mieszkam i na co dzień pracuję w Lublinie. To moje miasto inspiracji od ponad 10 lat. Mam dużą rodzinę, którą założyłam z moim mężem Karolem i z którym, w słońcu i w deszczu wychowujemy trójkę wspaniałych dzieciaków A, O i M.
Media społecznościowe są po to, żeby z nich korzystać. A korzystać efektywnie z nich będziesz, kiedy je poznasz i zrozumiesz. Zapraszam do kontaktu.