Tematyka szkolenia
1. Social media od strony marketingowej.
2.Social media od strony technicznej: Facebook i Instagram
3.Płatne kampanie na Facebooku i Instagramie – ustawienia techniczne, cele, realizacja, budżet, wyniki.
Social media od strony marketingowej
1. Wprowadzenie w social media marketing:
- NJak obecnie wygląda Facebook, Instagram i LinkedIn pod względem marketingowym w Twojej branży – analiza rynku i audyt Twoich dotychczasowych działań.
2. Cele prowadzenia komunikacji w social media:
- NOpracowanie celów: wizerunkowych, sprzedażowych, informacyjnych etc.
3. Grupa docelowa – czyli do kogo:
- NOpracowanie profilu „klienta idealnego”.
- N Wybór odpowiedniego kanału komunikacji adekwatnie do grupy docelowej.
4. Komunikacja w social media:
- NTreści publikowane na swoim kanale.
- NHejt, nieprzychylne opinie i komentarze – jak sobie z nimi radzić.
- NIdentyfikacja wizualna.
- NZdjęcia vs. grafiki.
- NOpisy w postach.
- NCzęstotliwość publikacji
Szkolenie jednodniowe. Czas trwania: 8 godzin zegarowych. Praca warsztatowa z uwzględnieniem przerw planowana na 6,5h
Najczęściej z tego typu szkolenia korzystają osoby, które:
- NZnają social media jedynie od strony prowadzenia swoich prywatnych profili,
- NChcą zarządzać profilem biznesowym, ale nie wiedzą od czego zacząć,
- NProwadzą swoje profile biznesowe, ale czują, że tracą energię i czas na publikacje i nic z tego nie wynika,
- NPotrzebują planu, co publikować i w jakim celu,
- NNie wiedzą, jak konstruować komunikaty adekwatnie do klientów i potrzeb swoich klientów,
- NPotrzebują informacji, jakiego typu treści publikować, żeby wpływały na atrakcyjność i rozpoznawalność ich biznesu.
Cena: 3000zł netto
Skontaktuj się z nami
+48 607-653-765
kontakt@startupsm.pl
Social media od strony technicznej: Facebook i Instagram
1. Ustawienia techniczne strony na Facebooku i konta biznesowego na Instagramie:
- NZakładki i miejsca do uzupełnienia,
- NPołączenie kont biznesowych na Facebooku i Instagramie: cel, walory, ustawienia.
2. Komunikacja
- NCzęstotliwość i harmonogram publikacji,
- NJak pisać i tworzyć opisy do postów – projektowanie treści.
3. Wizualizacje
- NZdjęcia i grafiki: wymiary, kolory, font, identyfikacja wizualna – adekwatnie do miejsca i celu,
- NRelacje i rolki na Facebooku i Instagramie – cel i rodzaje,
- NPublikacja materiałów VIDEO,
- NNagrania LIVE i wydarzenia na Facebooku – cel i oprawa graficzna.
4. Zarządzanie profilami
- NCzyli gdzie kliknąć i co ustawić, kiedy chcemy opublikować treść,
- NPlanowanie postów z wyprzedzeniem,
- NUdostępnienia na grupach
- NKomunikacja z klientami za pomocą: Messengera, wiadomości na Instagramie, komentarzy i oznaczeń
- NNagranie na żywo – VIDEO LIVE
- NPrzydatne aplikacje i narzędzia do tworzenia atrakcyjnych treści na social media
5. Statystyki strony na Facebooku i konta na Instagramie;
- NGdzie je odnaleźć
- NJak je interpretować
- NO jakie wskaźniki zadbać.
Szkolenie dwudniowe. Czas trwania: 16 godzin zegarowych. Praca warsztatowa z uwzględnieniem przerw planowana na 13h.
Każdy z uczestników pracuje na własnym komputerze i telefonie.
Najczęściej z tego typu szkolenia korzystają osoby, które:
- NPotrzebują nabyć praktyczne umiejętności zarządzania swoimi profilami, tworzenia adekwatnych treści i opracowywania wizualizacji,
- NNie czują się pewnie w obsłudze social media i stresują się, że mogą coś błędnie kliknąć lub opublikować,
- NRadzą sobie z obsługą social media na telefonie, ale mają trudności z obsługą na komputerze – lub odwrotnie,
- NChcą poznać narzędzia i rozwiązania, które poprawią jakość publikowanych treści i przyśpieszą ich działania,
- NChcą poznać Facebooka i Instagrama od strony technicznej i wykorzystywać te kanały adekwatnie do celów wizerunkowych, marketingowych i komunikacyjnych, które sobie stawiają.
Cena: 5500zł netto
Skontaktuj się z nami
+48 607-653-765
kontakt@startupsm.pl
Płatne kampanie na Facebooku i Instagramie – ustawienia techniczne, cele, realizacja, budżet, wyniki
1. Ustawienia techniczne
- NZałożenie Menedżera Reklam – podpięcie płatności, ustawienie fakturowania,
- NPołączenie Menedżera Reklam z Instagramem, Facebookiem i stroną www,
- NPołączenie kont biznesowych na Facebooku i Instagramie: cel, walory, ustawienia.
- NOmówienie panelu do tworzenia treści sponsorowanych.
2. Cele
- NWybór adekwatnego celu kampanii do celów komunikacyjnych, marketingowych, wizerunkowych
3. Realizacja – stworzenie płatnej kampanii „od A do Z” z uwzględnieniem:
- NPo co – cel,
- NDo kogo – parametry i ustawienia grupy odbiorców,
- NJak – wizualizacje: grafiki/zdjęcia – wymiary, opisy,
- NGdzie – umiejscowienia – czyli gdzie ma się wyświetlać,
- NCTA – adekwatnie do celu ma wieść człowieka do www, Messengera, etc.
4. Budżet i czas
- NUstawienia stawek i czasu emisji reklam.
5. Wyniki
- NAnaliza statystyk kampanii,
- NInterpretacja statystyk,
- NEdycja kampanii w zależności od jej wyników.
Szkolenie jednodniowe. Czas trwania: 8 godzin zegarowych. Praca warsztatowa z uwzględnieniem przerw planowana na 6,5h.
Każdy z uczestników pracuje na własnym komputerze i telefonie.
Najczęściej z tego typu szkolenia korzystają osoby, które:
- NPotrzebują nabyć praktyczne umiejętności zarządzania kampaniami na Facebooku i Instagramie,
- NTworzyły już posty sponsorowane, ale mają poczucie, że ich działania nie przyniosły pożądanych rezultatów,
- NNie wiedzą jak zaplanować kampanię, na jaki czas i jaki budżet przeznaczyć na swoje działania,
- NChcą poprawić wiarygodność swoich usług i wpłynąć pozytywnie na swój wizerunek liczbą polubień i obserwujących swoje kanały,
- NChcą za pomocą social media sprzedawać swoje pakiety i usługi klientom z grupy docelowej,
- NNie chcą marnować pieniędzy, tylko nauczyć się mądrze inwestować w płatne kampanie,
- NChcą dowiedzieć się, jak zaplanować kampanię sprzedażową z wyprzedzeniem np. przed rozpoczęciem sezonu lub okresu świątecznego.
Cena: 3000zł netto
Skontaktuj się z nami
+48 607-653-765
kontakt@startupsm.pl
Prowadzę szkolenia z zakresu komunikacji i obsługi mediów społecznościowych dla osób, które chcą nauczyć się samodzielnie działać na swoich biznesowych kanałach komunikacji. Agenda szkolenia przygotowuję adekwatnie do Państwa potrzeb i oczekiwań. Pracuję z reguły w małych grupach, dzięki czemu mamy czas i przestrzeń na pracę indywidualną, zadawanie pytań i szukanie rozwiązań dla Państwa biznesu.
Jestem właścicielką agencji social media StartUp Social Media i dlatego wiem, z jakimi wyzwaniami muszą mierzyć się przedsiębiorcy prowadzący własne biznesy. Tu nie ma miejsca na nudę. Tu jest zawsze coś do zrobienia. Tutaj trzeba nauczyć się wykorzystywać miejsca i czas, gdzie są nasi przyszli klienci.
W StartUp Social Media prowadzimy konta naszych klientów na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Tworzymy strategie komunikacji, opisy i wizualizacje oraz plany i harmonogramy postów i relacji na Państwa kanałach. Dbamy o Państwa wizerunek, aktualizację informacji i kontakt z obecnymi i przyszłymi klientami.
Jak powiedział Stuart Henderson, „Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy” – zatem media społecznościowe wykorzystujemy zarówno jako kanał promocji, jak i reklamując Państwa usługi i produkty. Tworzymy i zarządzamy płatnymi kampaniami na Facebooku i Instagramie, adekwatnie do Państwa celów wizerunkowych i sprzedażowych.
Każda branża jest inna i każdy biznes jest inny. Osobiście nie lubię sztywnych pakietów i wciskania na siłę ludzi w ramy – wolę rozmowę i znajdowanie rozwiązań adekwatnie do potrzeb. Jeśli w tym programie widzisz elementy dla siebie lub obszary, które są dla Ciebie ważniejsze od pozostałych, umówmy się na rozmowę telefoniczną lub online i ustalmy, jakiego wsparcia potrzebujesz i w jakim zakresie.