Porozmawiajmy

Na temat biznesowych profili w social media

Paulina Siewierska-Kowalczyk

Tematyka szkolenia

1. Social media od strony marketingowej.

2.Social media od strony technicznej: Facebook i Instagram 

3.Płatne kampanie na Facebooku i Instagramie – ustawienia techniczne, cele, realizacja, budżet, wyniki. 

Social media od strony marketingowej

1. Wprowadzenie w social media marketing:

  • NJak obecnie wygląda Facebook, Instagram i LinkedIn pod względem marketingowym w Twojej branży – analiza rynku i audyt Twoich dotychczasowych działań.

2. Cele prowadzenia komunikacji w social media:

  • NOpracowanie celów: wizerunkowych, sprzedażowych, informacyjnych etc.

3. Grupa docelowa – czyli do kogo:

  • NOpracowanie profilu „klienta idealnego”.
  • N Wybór odpowiedniego kanału komunikacji adekwatnie do grupy docelowej.

4. Komunikacja w social media:

  • NTreści publikowane na swoim kanale.
  • NHejt, nieprzychylne opinie i komentarze – jak sobie z nimi radzić.
  • NIdentyfikacja wizualna.
  • NZdjęcia vs. grafiki.
  • NOpisy w postach.
  • NCzęstotliwość publikacji

Szkolenie jednodniowe. Czas trwania: 8 godzin zegarowych. Praca warsztatowa z uwzględnieniem przerw planowana na 6,5h

Najczęściej z tego typu szkolenia korzystają osoby, które:

  • NZnają social media jedynie od strony prowadzenia swoich prywatnych profili,
  • NChcą zarządzać profilem biznesowym, ale nie wiedzą od czego zacząć,
  • NProwadzą swoje profile biznesowe, ale czują, że tracą energię i czas na publikacje i nic z tego nie wynika,
  • NPotrzebują planu, co publikować i w jakim celu,
  • NNie wiedzą, jak konstruować komunikaty adekwatnie do klientów i potrzeb swoich klientów,
  • NPotrzebują informacji, jakiego typu treści publikować, żeby wpływały na atrakcyjność i rozpoznawalność ich biznesu.

Cena: 3000zł netto

Skontaktuj się z nami

+48 607-653-765

kontakt@startupsm.pl

Social media od strony technicznej: Facebook i Instagram

1. Ustawienia techniczne strony na Facebooku i konta biznesowego na Instagramie:

  • NZakładki i miejsca do uzupełnienia,
  • NPołączenie kont biznesowych na Facebooku i Instagramie: cel, walory, ustawienia.

2. Komunikacja

  • NCzęstotliwość i harmonogram publikacji,
  • NJak pisać i tworzyć opisy do postów – projektowanie treści.

3. Wizualizacje

  • NZdjęcia i grafiki: wymiary, kolory, font, identyfikacja wizualna – adekwatnie do miejsca i celu,
  • NRelacje i rolki na Facebooku i Instagramie – cel i rodzaje,
  • NPublikacja materiałów VIDEO,
  • NNagrania LIVE i wydarzenia na Facebooku – cel i oprawa graficzna.

4. Zarządzanie profilami

  • NCzyli gdzie kliknąć i co ustawić, kiedy chcemy opublikować treść,
  • NPlanowanie postów z wyprzedzeniem,
  • NUdostępnienia na grupach
  • NKomunikacja z klientami za pomocą: Messengera, wiadomości na Instagramie, komentarzy i oznaczeń
  • NNagranie na żywo – VIDEO LIVE
  • NPrzydatne aplikacje i narzędzia do tworzenia atrakcyjnych treści na social media

5. Statystyki strony na Facebooku i konta na Instagramie;

  • NGdzie je odnaleźć
  • NJak je interpretować
  • NO jakie wskaźniki zadbać.

 Szkolenie dwudniowe. Czas trwania: 16 godzin zegarowych. Praca warsztatowa z uwzględnieniem przerw planowana na 13h. 

Każdy z uczestników pracuje na własnym komputerze i telefonie.

Najczęściej z tego typu szkolenia korzystają osoby, które:

  • NPotrzebują nabyć praktyczne umiejętności zarządzania swoimi profilami, tworzenia adekwatnych treści i opracowywania wizualizacji,
  • NNie czują się pewnie w obsłudze social media i stresują się, że mogą coś błędnie kliknąć lub opublikować,
  • NRadzą sobie z obsługą social media na telefonie, ale mają trudności z obsługą na komputerze – lub odwrotnie,
  • NChcą poznać narzędzia i rozwiązania, które poprawią jakość publikowanych treści i przyśpieszą ich działania,
  • NChcą poznać Facebooka i Instagrama od strony technicznej i wykorzystywać te kanały adekwatnie do celów wizerunkowych, marketingowych i komunikacyjnych, które sobie stawiają.

Cena: 5500zł netto

Skontaktuj się z nami

+48 607-653-765

kontakt@startupsm.pl

Płatne kampanie na Facebooku i Instagramie – ustawienia techniczne, cele, realizacja, budżet, wyniki

1. Ustawienia techniczne

  • NZałożenie Menedżera Reklam – podpięcie płatności, ustawienie fakturowania,
  • NPołączenie Menedżera Reklam z Instagramem, Facebookiem i stroną www,
  • NPołączenie kont biznesowych na Facebooku i Instagramie: cel, walory, ustawienia.
  • NOmówienie panelu do tworzenia treści sponsorowanych.

2. Cele

  • NWybór adekwatnego celu kampanii do celów komunikacyjnych, marketingowych, wizerunkowych

3. Realizacja – stworzenie płatnej kampanii „od A do Z” z uwzględnieniem:

  • NPo co – cel,
  • NDo kogo – parametry i ustawienia grupy odbiorców,
  • NJak – wizualizacje: grafiki/zdjęcia – wymiary, opisy,
  • NGdzie – umiejscowienia – czyli gdzie ma się wyświetlać,
  • NCTA – adekwatnie do celu ma wieść człowieka do www, Messengera, etc.

4. Budżet i czas

  • NUstawienia stawek i czasu emisji reklam.

5. Wyniki

  • NAnaliza statystyk kampanii,
  • NInterpretacja statystyk,
  • NEdycja kampanii w zależności od jej wyników.

Szkolenie jednodniowe. Czas trwania: 8 godzin zegarowych. Praca warsztatowa z uwzględnieniem przerw planowana na 6,5h. 

Każdy z uczestników pracuje na własnym komputerze i telefonie.

Najczęściej z tego typu szkolenia korzystają osoby, które:

  • NPotrzebują nabyć praktyczne umiejętności zarządzania kampaniami na Facebooku i Instagramie,
  • NTworzyły już posty sponsorowane, ale mają poczucie, że ich działania nie przyniosły pożądanych rezultatów,
  • NNie wiedzą jak zaplanować kampanię, na jaki czas i jaki budżet przeznaczyć na swoje działania,
  • NChcą poprawić wiarygodność swoich usług i wpłynąć pozytywnie na swój wizerunek liczbą polubień i obserwujących swoje kanały,
  • NChcą za pomocą social media sprzedawać swoje pakiety i usługi klientom z grupy docelowej,
  • NNie chcą marnować pieniędzy, tylko nauczyć się mądrze inwestować w płatne kampanie,
  • NChcą dowiedzieć się, jak zaplanować kampanię sprzedażową z wyprzedzeniem np. przed rozpoczęciem sezonu lub okresu świątecznego.

Cena: 3000zł netto

Skontaktuj się z nami

+48 607-653-765

kontakt@startupsm.pl

Prowadzę szkolenia z zakresu komunikacji i obsługi mediów społecznościowych dla osób, które chcą nauczyć się samodzielnie działać na swoich biznesowych kanałach komunikacji. Agenda szkolenia przygotowuję adekwatnie do Państwa potrzeb i oczekiwań. Pracuję z reguły w małych grupach, dzięki czemu mamy czas i przestrzeń na pracę indywidualną, zadawanie pytań i szukanie rozwiązań dla Państwa biznesu.

Jestem właścicielką agencji social media StartUp Social Media i dlatego wiem, z jakimi wyzwaniami muszą mierzyć się przedsiębiorcy prowadzący własne biznesy. Tu nie ma miejsca na nudę. Tu jest zawsze coś do zrobienia. Tutaj trzeba nauczyć się wykorzystywać miejsca i czas, gdzie są nasi przyszli klienci.

W StartUp Social Media prowadzimy konta naszych klientów na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Tworzymy strategie komunikacji, opisy i wizualizacje oraz plany i harmonogramy postów i relacji na Państwa kanałach. Dbamy o Państwa wizerunek, aktualizację informacji i kontakt z obecnymi i przyszłymi klientami.

Jak powiedział Stuart  Henderson, „Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy” – zatem media społecznościowe wykorzystujemy zarówno jako kanał promocji, jak i reklamując Państwa usługi i produkty. Tworzymy i zarządzamy płatnymi kampaniami na Facebooku i Instagramie, adekwatnie do Państwa celów wizerunkowych i sprzedażowych.

Każda branża jest inna i każdy biznes jest inny. Osobiście nie lubię sztywnych pakietów i wciskania na siłę ludzi w ramy – wolę rozmowę i znajdowanie rozwiązań adekwatnie do potrzeb. Jeśli w tym programie widzisz elementy dla siebie lub obszary, które są dla Ciebie ważniejsze od pozostałych, umówmy się na rozmowę telefoniczną lub online i ustalmy, jakiego wsparcia potrzebujesz i w jakim zakresie.