Reklamy na Facebooku są skierowane do różnych grup odbiorców, a dokładne targetowanie zależy od celu kampanii reklamowej. Facebook oferuje zaawansowane narzędzia do określania demograficznych, behawioralnych, geograficznych i zainteresowań odbiorców. Czy Facebook to...
Jak to jest obecnie z hashtagami? W internecie możemy znaleźć bardzo wiele opinii na temat hashtagów i ich użycia. Zdania są zróżnicowane, jednakże wniosek jest taki, że obecnie nadal warto je umieszczać pod swoimi postami, chociaż na pewno pełniona rola nie będzie...
W obecnych czasach, w których media społecznościowe odgrywają kluczową rolę w naszym codziennym życiu, warto umieć wykorzystać możliwości, jakie oferują nam platformy takie jak Instagram czy Facebook. Bez umiejętności reklamowania się na tych platformach istnieje duże...
Aktualności, Story a może jednak Banery? Wybrałeś już cel swojej kampanii? Super! Połowa sukcesu za Tobą. Teraz czas skupić się na wybraniu odpowiednich miejsc, w których ma wyświetlać się Twoja reklama. Czy wiedziałeś, że Menedżer Reklam umożliwia nam...
Na początek warto zastanowić się do kogo chcemy skierować swoje reklamy w social media. Dotarcie do właściwej grupy docelowej jest kluczowym elementem dla skutecznej strategii marketingowej. Reklamy skierowane do nieprawidłowej grupy odbiorców mogą doprowadzić do...
Każda firma, niezależnie od wielkości branży, w jakiej działa, potrzebuje marketingu i promocji. Nieprawdziwe są stwierdzenia mówiące o tym, że dobry towar sprzeda się sam. Nawet najlepszy produkt o najwyższej jakości potrzebuje promocji i reklamy. Jak powiedział...
Komunikacja w mediach społecznościowych to długofalowe i zaplanowane działania. Oparte o grupę docelową, angażujące treści i dostosowanie do medium, pozwalają osiągnąć założone cele. Brzmi świetnie! Sytuacja komplikuje się, gdy na drodze naszej strategii komunikacji...
Wspominaliśmy już wcześniej o zasadności posiadania profili biznesowych w social media. Przedstawiliśmy też różnice między kontami biznesowymi a osobistymi na różnych platformach społecznościowych. Przyszła pora na wskazówki, które mogą Ci pomóc ruszyć z Twoją stroną...
Nic w tym dziwnego, kiedy szukając usług agencji marketingowej, zgłaszamy się do agencji reklamowej. Mało tego, same te podmioty czasami błędnie określają zakres swoich profesji, gubiąc się w gąszczu coraz to nowszych definicji. Wprowadza to liczne nieścisłości na...
Wszystko wokół nas nieustannie się zmienia. Dotyczy to również wszechobecnego Internetu i mediów społecznościowych. Zmieniają się trendy w social media, zmieniają się także potrzeby ludzi i ich zachowanie w Internecie. Nieoczekiwany wybuch pandemii tylko przyśpieszył...
W internecie możemy znaleźć bardzo wiele opinii na temat hashtagów i ich użycia. Zdania są zróżnicowane, jednakże wniosek jest taki, że obecnie nadal warto je umieszczać pod swoimi postami, chociaż na pewno pełniona rola nie będzie taka sama na każdej stronie. […]
Zanim zaczniesz wydawać pieniądze na reklamę, grafiki i wiele innych rzeczy, pamiętaj o najważniejszej rzeczy, czyli o tym co chcesz osiągnąć za pomocą reklamy META ADS.
Aktywność, ruch a może jednak rozpoznawalność? Rozważ każdą z tych opcji i wybierz tę, która najlepiej spełni Twoje oczekiwania! […]
Na początek warto zastanowić się do kogo chcemy skierować swoje reklamy w social media. Dotarcie do właściwej grupy docelowej jest kluczowym elementem dla skutecznej strategii marketingowej. Reklamy skierowane do nieprawidłowej grupy odbiorców mogą doprowadzić do marnowania naszych zasobów oraz osiągania niskich wyników. […]
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić Twoje wrażenia podczas nawigacji po witrynie. Spośród tych plików cookie pliki cookie, które są klasyfikowane w jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować i rozumieć sposób korzystania z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz także zrezygnować z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może mieć wpływ na wrażenia podczas przeglądania.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego działania witryny. Ta kategoria obejmuje tylko pliki cookie, które zapewniają podstawowe funkcje i funkcje bezpieczeństwa witryny. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.