Reklamy na Facebooku są skierowane do różnych grup odbiorców, a dokładne targetowanie zależy od celu kampanii reklamowej. Facebook oferuje zaawansowane narzędzia do określania demograficznych, behawioralnych, geograficznych i zainteresowań odbiorców. Czy Facebook to...
Umiejscowienia reklam –  co warto o nich wiedzieć?

Umiejscowienia reklam – co warto o nich wiedzieć?

Aktualności, Story a może jednak Banery? Wybrałeś już cel swojej kampanii? Super! Połowa sukcesu za Tobą.  Teraz czas skupić się na wybraniu odpowiednich miejsc, w których ma wyświetlać się Twoja reklama. Czy wiedziałeś, że Menedżer Reklam umożliwia nam...
Do kogo kierować reklamy?

Do kogo kierować reklamy?

Na początek warto zastanowić się do kogo chcemy skierować swoje reklamy w social media. Dotarcie do właściwej grupy docelowej jest kluczowym elementem dla skutecznej strategii marketingowej. Reklamy skierowane do nieprawidłowej grupy odbiorców mogą doprowadzić do...
Outsourcing marketingu – czy warto?

Outsourcing marketingu – czy warto?

Każda firma, niezależnie od wielkości branży, w jakiej działa, potrzebuje marketingu i promocji. Nieprawdziwe są stwierdzenia mówiące o tym, że dobry towar sprzeda się sam. Nawet najlepszy produkt o najwyższej jakości potrzebuje promocji i reklamy. Jak powiedział...
Komunikacja kryzysowa a komunikacja w kryzysie

Komunikacja kryzysowa a komunikacja w kryzysie

Komunikacja w mediach społecznościowych to długofalowe i zaplanowane działania. Oparte o grupę docelową, angażujące treści i dostosowanie do medium, pozwalają osiągnąć założone cele. Brzmi świetnie! Sytuacja komplikuje się, gdy na drodze naszej strategii komunikacji...
Szukasz agencji marketingowej czy reklamowej?

Szukasz agencji marketingowej czy reklamowej?

Nic w tym dziwnego, kiedy szukając usług agencji marketingowej, zgłaszamy się do agencji reklamowej. Mało tego, same te podmioty czasami błędnie określają zakres swoich profesji, gubiąc się w gąszczu coraz to nowszych definicji. Wprowadza to liczne nieścisłości na...
Zmiany zachowań konsumenckich motorem zmian w social media

Zmiany zachowań konsumenckich motorem zmian w social media

Wszystko wokół nas nieustannie się zmienia. Dotyczy to również wszechobecnego Internetu i mediów społecznościowych. Zmieniają się trendy w social media, zmieniają się także potrzeby ludzi i ich zachowanie w Internecie. Nieoczekiwany wybuch pandemii tylko przyśpieszył...