Nasz blog

Czy warto promować swoją markę na LinkedIn?

Czy warto promować swoją markę na LinkedIn?

LinkedIn jest platformą społecznościową skierowaną głównie do profesjonalistów, gdzie użytkownicy mogą budować swoje profile zawodowe, nawiązywać kontakty biznesowe, udostępniać treści związane z branżą czy szukać pracy.

Do kogo kierować reklamy?

Do kogo kierować reklamy?

Na początek warto zastanowić się do kogo chcemy skierować swoje reklamy w social media. Dotarcie do właściwej grupy docelowej jest kluczowym elementem dla skutecznej strategii marketingowej. Reklamy skierowane do nieprawidłowej grupy odbiorców mogą doprowadzić do marnowania naszych zasobów oraz osiągania niskich wyników.

Outsourcing marketingu – czy warto?

Outsourcing marketingu – czy warto?

Każda firma, niezależnie od wielkości branży, w jakiej działa, potrzebuje marketingu i promocji. Nieprawdziwe są stwierdzenia mówiące o tym, że dobry towar sprzeda się sam. Nawet najlepszy produkt o najwyższej jakości potrzebuje promocji i reklamy.

5 + 1 =

Telefon:

 607-653-765

Email:

kontakt@startupsm.pl

Biuro:

Nowy Świat 34/44, Lublin

Dane Firmy:

StartUp Social Media
NIP: 8191658073