Nasz blog

Czy każdy musi mieć swoją identyfikację wizualną?

Czy każdy musi mieć swoją identyfikację wizualną?

Dla firm i przedsiębiorstw posiadanie silnej identyfikacji wizualnej często jest to czynnik, na którym opiera się cała marka. Czy to oznacza, że każdy musi przeznaczyć czas i zasoby na stworzenie swojego unikalnego wizerunku?

Czy warto przeglądać treści konkurencji?

Czy warto przeglądać treści konkurencji?

Dziś poruszymy temat, który często wywołuje kontrowersje w świecie marketingu i biznesu online – czy warto przeglądać treści konkurencji? Przyjrzyjmy się temu zagadnieniu z bliska.

Czy wiesz, że możesz skontaktować się z supportem Mety?

Czy wiesz, że możesz skontaktować się z supportem Mety?

Uzyskanie pomocy od przedstawiciela Meta, największej globalnej platformy mediów społecznościowych, może wydawać się trudne. Czy jesteś zaznajomiony z technikami kontaktowania się z ich obsługą klienta? Oto poradnik, który ułatwi Ci dotarcie do ich zespołu wsparcia technicznego.

Marketingowe podsumowanie roku.

Marketingowe podsumowanie roku.

Zbliża się koniec roku, co oznacza, że to idealny moment, aby spojrzeć wstecz i zrobić sobie marketingowe podsumowanie ostatnich dwunastu miesięcy! 

Czy warto promować swoją markę na LinkedIn?

Czy warto promować swoją markę na LinkedIn?

LinkedIn jest platformą społecznościową skierowaną głównie do profesjonalistów, gdzie użytkownicy mogą budować swoje profile zawodowe, nawiązywać kontakty biznesowe, udostępniać treści związane z branżą czy szukać pracy.

Czy warto promować swoją markę na TikToku?

Czy warto promować swoją markę na TikToku?

TikTok to popularna platforma społecznościowa, która skupia się na krótkich, kreatywnych filmach wideo. Czy Twoja grupa docelowa aktywnie z niego korzysta? Sprawdź też kiedy najlepiej być aktywnym na TikToku.

Do kogo kierować reklamy?

Do kogo kierować reklamy?

Na początek warto zastanowić się do kogo chcemy skierować swoje reklamy w social media. Dotarcie do właściwej grupy docelowej jest kluczowym elementem dla skutecznej strategii marketingowej. Reklamy skierowane do nieprawidłowej grupy odbiorców mogą doprowadzić do marnowania naszych zasobów oraz osiągania niskich wyników.

Outsourcing marketingu – czy warto?

Outsourcing marketingu – czy warto?

Każda firma, niezależnie od wielkości branży, w jakiej działa, potrzebuje marketingu i promocji. Nieprawdziwe są stwierdzenia mówiące o tym, że dobry towar sprzeda się sam. Nawet najlepszy produkt o najwyższej jakości potrzebuje promocji i reklamy.

Kontakt

5 + 15 =

Telefon:

 607-653-765

Email:

kontakt@startupsm.pl

Biuro:

Skromna 3, Lublin

Dane Firmy:

StartUp Social Media
NIP: 8191658073