Nasz blog

Opis do postu  – czy ludzie w mediach społecznościowych czytają?

Opis do postu – czy ludzie w mediach społecznościowych czytają?

A czy Ty czytasz opisy, które pojawiają się przy postach na Facebooku i Instagramie? Zdania są podzielone, tak jak podzieleni są użytkownicy social media. Jedni rzeczywiście czytają dłuższe opisy, inni oglądają tylko grafiki, jeszcze inni preferują filmy, więc może warto odpuścić zamieszczanie opisów – skoro taki post może zainteresować tylko 1/3 lub nawet tylko 1/5 Twoich odbiorców?

Co się liczy w social media?

Co się liczy w social media?

Po założeniu oficjalnego konta na Facebooku lub Instagramie liczy się czas. Liczymy lajki, followersów i porównujemy się do innych – bo Ci mają tyle, a tamci tyle – a ja kiedy tyle będę mieć?

Budowa atrakcyjnego postu na Facebooku

Budowa atrakcyjnego postu na Facebooku

Atrakcyjny post  na Facebooku – to taki, który przyciągnie uwagę użytkowników social media. „Nie chodzi tutaj wyłącznie o lajki” (kliknij tutaj). Post  na Facebooku składa się z trzech elementów: 1. Opis Opis to ponad 60 tys. znaków. To naprawdę dużo – ale...

Instagram i Facebook – hashtagi ###

Instagram i Facebook – hashtagi ###

Hashtagi są bardzo popularne na Instagramie, ale na Facebooku również się przydają. Służą do grupowania treści, pozwalają łączyć zainteresowania, docierać do adekwatnych ludzi i wyróżnić się Twojej marce.

2 + 2 =

Telefon:

 607-653-765

Email:

kontakt@startupsm.pl

Biuro:

Nowy Świat 34/44, Lublin

Dane Firmy:

StartUp Social Media
NIP: 8191658073