Czy mój fanpage albo konto na Instagramie jest fajne? Co przyciąga uwagę? Czemu jest tak mało obserwujących – albo jak zrobić żeby Ci, którzy zostawili lajka stali się Klientem/Klientką?

Audyt konta na Facebooku albo Instagramie to nic innego, jak ocena przez kogoś z zewnątrz (kto się na tym zna), czy Twoje działania w social media służą Tobie, Twojej firmie/marce, czy warto jednak coś zmienić lub poprawić.

Nikt nie lubi być oceniany – a niestety audyt jest oceną. I możemy się bać, że zostaniemy wyśmiani, a to co robiliśmy do tej pory było głupotą, stratą czasu lub pieniędzy. Jeśli (audytor – brzmi zbyt groźnie) osoba, która sprawdza Twoje social media ma kołek w D! i uważa się za najmądrzejszą – to rzeczywiście może być trudne spotkanie!

Jeśli jednak specjalista/specjalistka to spoko człowiek, który ma doświadczenie i wie, jak rozkręcać profile – to rzeczywiście pokaże Ci, co robisz dobrze, co możesz zmienić, albo co trzeba wprowadzić na profil, żeby osiągał zamierzone cele.

Wejdzie na profil, przejrzy ustawienia, sprawdzi statystyki, zada Ci wiele pytań – ale nie po to, żeby Ci udowodnić, że nic nie wiesz – a po to, żebyś z tego, co robisz i potrafisz wyłuskać jak najwięcej pozytywów dla Ciebie 😉.

Ja przede wszystkim moim Klientom pokazuję, jak mogą zaoszczędzić swój czas i dobrze zainwestować swoje pieniądze, żeby social media pracowały na nich, w czasie kiedy oni zajmują się swoim biznesem i robią to, na czym się znają i co sprawia im przyjemność.

Podczas audytu kont firmowych social media (Facebook/Instagram) weryfikujemy:

  • Ustawienia techniczne profili firmowych, a także sprawdzamy, czy wykorzystywane są wszystkie możliwości prowadzonych kont.
  • Oceniamy zdjęcia profilowe, zdjęcie w tle oraz wygląd grafik używanych w postach – czy są adekwatne do tematyki,  do grupy odbiorców, oraz co mówią o Państwa firmie i ofercie – podpowiadamy też, jakie zmiany w tych obszarach warto wprowadzić.
  • Oceniamy częstotliwość, jak również sposób komunikowania się z odbiorcami (posty/story).
  • Weryfikujemy poziom zaangażowania pod publikacjami.
  • Przygotowujemy listę podpowiedzi i rekomendacji, jak działać lepiej na firmowych social mediach w formie elektronicznej (takie podsumowanie przesyłamy na maila).

I już! Ta ocena służy Twojej firmie/marce, ponieważ jest szansą na rozwój i rozkręcenie mediów społecznościowych – aby stały się wartościowym i opłacalnym kanałem komunikacji 😉

Podziel się